onsdag 18 juni 2008

Vilopaus.

Kommer just in, har varit ute och pysslat hela dagen, klippt gräset och fixat till några buskar som växer tokigt.

Jag bryr mig absolut inte om trädgården här där vi bor nu, den är väldigt tråkig.

Men jag tycker inte det är någon ide att ödsla så mycket tid och pengar på den eftersom vi flyttar på sex veckor.

Har planterat lite krukor och rensat upp de befintliga landet med perenner som inte ser mycket ut för världen.


Middagen är färdiglagad och nu väntar jag bara på mina två prinsar som bör komma strax.


I kväll blir de en lugn kväll, sverige spelar em-match i fotboll så vad min sambo gör behöver jag inte fundera på.


Allt ser ut att dra ut på tiden här, bilen måste lagas, båten kommer inte i sjön i dag som den borde, i morgon besöker vi vår hundvalp så då går kvällen till de. Sedan fredag och midsommarafton. Jag orkar inte fundera på de där med båten mer, längtar och vill ut på sjön men tidsnog så...

Det får bli annat landfast midsommarfirande i stället som det ser ut.

Inga kommentarer: