tisdag 8 juli 2008

Hej där ute...

Här i min "håla" har vi de mulet och grått i dag, funderar över vart sommaren har tagit vägen.

Min solbränna försvinner mer och mer, och i ren panik åkte jag till sol-källaren för att "grunda" lite.

Försöka få tillbaka de jag tappat

Förutom att vädret är uselt är kroppen usel, har fått en dunderförkylning och lever på värktabletter, te, kaffe,halstabletter och näs-spray.

Så kan de vara, på fredag har jag och vänner planerat utgång i Luleå på Färjan.

Ingen snuva i världen ska få hindra mig från detta.
I dag har jag bakat, flera sorter. Dottern fyller år på Torsdag och ska ha kalas i morgon em.
Hon fyller 11 år och säger att kalaset sköter dom själva, skönt tycker jag pga febern.
13 tjejer är bjudna. Hoppas på sol så dom är utomhus större delen av tiden ;-)

Inga kommentarer: