tisdag 16 september 2008

En lyxhustrus vardag...






  • Vaknar med min älskling.

  • Kramas lite

  • Älskling åker till jobbet

  • Jag och knähunden drar oss 30 min.

  • Väcker barnen.

  • Frukost

  • Skjutsar sonen till nya skoan.

  • Solar solarium

  • Hem och bäddar sängar.

  • Läser min e-post

  • Promena med hunden.

  • Simmar

  • Hundpromenad

  • Förbereder middag
  • Eventuell läxläsning
  • Kramas lite
  • Hundpromenad

  • Tv kväll i en skön famn.


Så ser min dag ut, jag är less less less att vara hemma. Längtar efter jobbet. Nja eller, kanske inte just de jobb jag har i dag. Jag vill verkligen jobba, men inte där jag är i dag. Måste hitta något annat...Ett jobb där jag kan vara även de dagar då min kropp bråkar med mig.



1 kommentar:

Anonym sa...

im here because of few cents for you. just dropping by.