tisdag 9 september 2008

Snart är de dax...


Som sagt, snart är de dax...för en lång skön promenad till min sambos arbete. En promenad på ca 5 km, skönt! Solen skiner och de är en underbar höst kväll. Har just ätit middag och familjen har skingrats för diverse aktiviteter. Bara jag hemma. Min dag har bestått av bara trevliga saker. Lever lyxhustru-liv just nu. Som kvinnorna i Desperatehousewives sa dottern. Jag har efter lite hemmapyssel varit och "kaffat" med min väninna. Sedan simmat mellan 13-15, nåja vi bubblade mer än vi simmade. 30 mins simning är bestämt som minimum/dag och de klarade vi. Sedan hem och lagat middag, dagarna går fort då man har trevligt. Min sjukskrivning gör underverk för mig. Äntligen har jag kommit igång med träning, och än håller kroppen. Jippiii!!!

Inga kommentarer: