onsdag 10 september 2008

Undra just...

Nu har jag rivit tapeter några timmar, fingrarna är ut-torkade. Jag sprayar på vatten så de ska gå lättare att riva. Och att vara småfuktig torkar ut mina händer. Nu pausar jag och önskar att någon i världen skall störa mig så jag måste hitta på nått annat för en stund. Är så less. Men de måste göras. När jag stod där och plockade bort lager för lager funderade jag över hur folk tänker då dom tapetserar om. Varför låter man de vara massa lager av tapet på varandra.
Mina bekanta som läser denna blogg har börjat fråga när jag ska lägga ut bilder på hur de framskrider, jo då de ska jag. Men än är de inte mycket att se. Jag tror de blir fint vad de lider, så ha tålamod. Just nu är de inte många rum som är klara till 100%. Vi skulle inte göra om så mycket men då man börjar växer idéerna fram en efter en. Några bilder på de rum som vi inte skall göra ett dugg med lägger jag i ut här i dag. Barnens rum är klara men inget för nätbeskådande. Vårat sovrum trodde jag var klart till i morse då jag kom på att jag vill ha andra färger på väggarna även där...sååå tokigt :-)


Inga kommentarer: