måndag 6 oktober 2008

Måååndag morgon....



Och allt känns tungt.
Jag är trött, hade svårt att somna i går kväll. Men de är bara att bita ihop. Strax ska jag äta frukost. Sedan klä på mig och gå ut och försöka röja i bodan. Vi måste få in veden där.
Renoveringen går framåt, snart är golvet helt klart i köket. Fint blir de :-)
Kroppen värker i dag, mer än vanligt. De är inte roligt, måste de se ut så här.
Nå väl bloggar för att klaga gör jag inte men då de var extra svårt att skriva i dag blir jag lite kinkig. I dag blir de givetvis 1 timma i bassängen oxå, de är viktigt trots att lusten inte är där.
Att gå hemma sjukskriven utan några måsten är inte bra, man blir bekväm. Därför har jag satt upp krav på mig själv. Jag ska stiga upp med min sambo, senast 7. Pyssla på här hemma efter förmåga för dagen, gå en sväng med hunden, simma. Sedan är klockan 13.30 ofta och då inväntas barnen från skolan.

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Visst måste man få pysa lite!

Jag är ledig måndagar - underbar start på veckan - men har man inte valt det själv och är hemma pga sjukdom förstår jag att det känns tungt!

Har ni slipat köksgolvet?

Vi kanske skall göra det ... bara vi får tid.

Hälsningar Maud