söndag 19 oktober 2008

När skymningen faller...


Då tänder jag mina ljus, och ljus de har jag många av. Jag älskar ljus och ljuslyktor i alla former.
Dagen har gått fort här, har haft besök av en kompis och sedan ramlade mamma och pappa oxå in på kaffe, dom var "och gjorde stan".
Vi har surrat och svamlat hela em, nu har dom åkt, jag hamnade här vid datorn en liten stund.
Snart ska vi gå på långpromenad. Vi ska gå till Kina restaurangen och äta middag. Gott!!
Och mysigt... en skön kvälls promenad på ca 3 km enkel väg. Ingen match för en som är frisk i kroppen, men för mig har de varit näst intill omöjligt fram till nu. Så de är dubbel lycka, mysig middag och JAAA jag kan gå dit!!!
Mina "feta knän" som jag och gooaste gooa vännen Kia brukar säga ;-)


Lägger in en liten bild på hur vårt kök tar form...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Erat köksbord är precis samma som mitt soffbord men erat är mrökare lackat! :)

Gårdsromantik sa...

Vilket läckert bord!

Kram Maud

Ewa sa...

Så du har en blogg!! Va kul! Men varför har du skrivit på annat sätt till mig tidigare då?! =(

Snyggt köksbord. Vill också ha stort kök, och HUUUUUUS...

Ja, jag ska komma nå dag. Hur jobber du nu då? Kan ju passa på då kidsen är på skolan.

Har du sett på Family idag? =)

Kramis
/Ewa