måndag 17 november 2008

Måndag morgon....


Vaknar upp en vanlig måndag av min sambos väckarklocka, en vanlig måndag men ändå inte. Han börjar sitt nya jobb i dag, spännande...hoppas de går bra.

Själv ska jag pyssla på här hemma, jag jobbar kväll. Ska åka runt på lite affärer och titta.

Ev en fika på stan innan jag har utvecklingsamtal i yngsta dotterns skola.

De är otroligt så mycket man hinner då man är ensam hemma, jag har både städat köket, strukit dukar och prommat med lilla hunden.

Snart är vi klar med fix på övreplan i vårt hus, bara lite arbete kvar. Golvvärmen i hallen+ klinker ska läggas, kakel i köket och nya diskbänken. Köksön...ojj de ser så färdigt ut, men då jag skriver så där blev de en del.

Nå väl mysigt är de som de är nu oxå, jag har tänt en härlig brasa och njuter vid den, ska ta min nya Lisa Marklundbok och sätta mig i fåtöljen vid elden och bara vara en liten stund nu innan vardagen hinner i fatt mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj ser ju att du lagt in så att man kan kommentera hos dig nu!
-Hur mås det där borta?