onsdag 5 november 2008

På tur i Klippigabergen

Förmiddagen bjöd på gnistrande sol, härligt.
Marken är snötäckt, ett vitt tunnt täcke i hela skogen bakom vårat hus. Inte många mm men ändå. Efter en sen frukost, vi drar oss gärna jag och min älskling tog vi med oss kaffe och besteg klippigaberget bakom vårt hus. Vi hade faktiskt ingen aning om att de är så otroligt stenigt och klippigt på sidan av Slalombacken. Vi går där i skogen dagligen men hade missat vänstrasidans klippor, på en stor sten drack vi vårt medhavda kaffe i solen, Mozart sprang runt och nosade. Han trivs i naturen. Dagen springer iväg då vi är "lediga" tillsammans. Nu är de snart dax för mig att åka på jobbet, börjar 17.00
De är så härligt att skriva att jag är påväg till jobbet, jag gjorde de... jag blev friskare...jag KAN jobba igen... "Lycka!!!"

Inga kommentarer: