torsdag 11 december 2008

Jag är på gång...



Jag är laddad, jag är tänd....
Eller så bara allmänt orolig i själen. I dag har jag åkt och morgonsimmat kl 6.20.
Efter simningen besökte jag stadens solarium. Måste få lite färg så jag inte ser ut som snövit.
Nu sitter jag här vid datorn, färdig för att möta en ny dag, jag börjar jobba kl tolv.
Innan dess ska jag åka och titta då dotterns klass bowlar.

Jag har även hunnit med ett tele samtal till äldsta dottern för att höra vad hon önskar sig i julklapp. Åh hon är så rar, har inte så många önskningar. Jag blir nästan rörd då jag pratar med henne. Det är så mycket i livet som fört oss en bit från varandra. Hon pluggar i Umeå, jobbar där och har sin lilla familj där. Med mitt jobb är jag sällan ledig mer än 2 dagar i följd, om ens de. Jag blir frustrerad då jag inte hinner åka ner dit. Och då jag var sjuk orkade jag inte.

Inga kommentarer: