torsdag 1 januari 2009

1/1- 2009

Så sitter jag då här vid datorn, Torsdag och årets första dag.
Har nyss varit ute på långpromenad i skogen, efter el-ljus spåret. Jätte bra att gå efter. Dagen har varit skön, har haft fullt hus som för de mesta.
Men nu är de bara jag och min sambo hemma, de yngre barnen har farit till sin pappa och de äldre har åkt hem till sig. Lite tråkigt, men redan i morgon är Sanna tillbaka, hon har en kompis med sig som ska stanna här över helgen.
Medan jag sitter här vid datorn hör jag hur min darling sätter på GH, hans nya favvo spel.
Jag är ur usel och kan inte spöa honom, men lita på att jag ska försöka :-)

I går var vi här nästan hela stora familjen, 3 rätters middag, spelade spel och sköt raketer. Tyvärr kunde mamma och pappa inte komma pga de dåliga vädret och stormen på 25 -30 sekundmeter. Men i dag har även dom varit här.

Inga kommentarer: