torsdag 22 januari 2009

Lätt eller svårt...


Har ni tänkt på hur de ibland är lätt att reta upp sig på något. Lite beroende på var i mens cykeln man är.

På rätt dag eller ska vi kalla de fel dag så rinner humöret över för nästan ingenting. I dag är en hetsig dag för mig, än så länge har jag inte varit otrevlig mot någon.Men i mig bränner de av grinighet.Det liksom bubblar och kokar.

Köp PMS piller säger gooaste gooa kompisen, jag hör hennes röst. Lika väl som hon ger mig andra vettiga råd som tjuriga jag inte lyssnar på.

Allt ifrån att jag ska köpa Cyklo-F för att rädda mitt blodvärde till just Pms-piller för att skona min sambo mfl ;-)

Jag är en tjurskalle, men oftast en snäll sådan...utom i dag...

Det pirrar och spänner i pannan, jag tror hornen är påväg att växa ut...

1 kommentar:

Anonym sa...

moahaha! Det låter ju som att jag är värsta pillergalningen (sant iofs!) Puss på dig! =)