tisdag 6 januari 2009

Mera mig...

Fick detta för ett tag sedan och har lovat att lägga ut de, så här kommer de nu, några saker ni inte vet om mig.
  • 5 saker som bra saker som hände 2008
    Vi köpte vår stora mysiga båt, flyttade till vårt hus, skaffade hund, bestämde att vi skall gifta oss,började jobba heltid.
  • 5 mindre trevliga saker som hände 2008
    Några gamla "hjärnspöken" vaknade till liv. Vår katt sprang bort, Fick en ledsjukdom, sedan vet jag faktiskt inte. Lärde via jobbet känna en person som satte spår i mitt liv, en person som kom mig nära, för nära. Hon led av en svår sjukdom och gick bort i höstas.
  • 5 saker jag ångrade 2008
    Borde träffat mina vänner mer, vissa har jag sett på tok för sällan, borde ha hälsat på min äldsta dotter med familj mer (har inte kunnat pga jobb & sjukdom)
  • 5 saker jag ser fram emot
    Sommar, sol, Semester, Bröllop, Båtturer
  • 5 drömmar jag har
    Jag vill leva lycklig med min familj. Vara älskad för den jag är. Kunna resa, Få slippa värk, Lära mig "bara vara"
  • 5 förändringar jag vill genomför 2009
    Jag vill bli bättre på att göra de jag själv vill, kunna säga nej då jag är trött. Börja simma flitigt varje vecka igen, äta sundare, fånga dagen på ett bättre sätt.

Inga kommentarer: