onsdag 14 januari 2009

Onsdag...

Ännu en vanlig arbetsdag, jag jobbar kväll.
I morse kom min sambos dotter förbi och pratade lite strunt, jätte trevligt, de är mysigt att få vara på tu man hand ibland.
Innan de hade jag hunnit iväg och sola, jag bygger på en solbränna här.
Och joo jag vet de är skadligt..som så mycket annat.
Innan jobbet 12 har jag dessutom hunnit med att träffa min reuma läkare + tagit en fika med min gooaste gooa vän på stans cafe.

Jobbet har än så länge rullat på bra även i dag, snuvan dövar jag med alvedon. Och de funkar. Största delen av min em har bestått av ett möte med vår nya chef, jag gillar henne. En rutinerad kvinna som kan ta egna beslut och vågar vara arbetsledare.

Nu är rasten slut, vardagen kallar, back to work... ha en bra kväll!!!

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Men visst är det skönt att slappa i värmen när man solar - så lite nyttigt är det nog också!

Kram Maud