torsdag 26 februari 2009

Morgonstund har ....

Godmorgon!
I dag har jag stigit upp tidigt, duschat med en djungel. Har massa blommor i duschen sedan i gårkväll då min sambo fick ett il och började plantera om blommor!?!?
Ja ni läser rätt, varför han skulle de just i går direkt efter middagen, de vette 17, men låt honom hållas. Jag gillar inte att göra de:-)

Onsdagen var en skön dag, både på jobbet och senare. Sanna hade stalldag. Jag åkte dit direkt efter jobbet och det blev en underbar långpromenad då hon red.
Ridningen börjar bli riktigt bra nu, hon kan rida lätt och har utvecklats enormt. Hon blir nog en "riktig" stall tjej hon oxå som sin stora syster "gull-fia".

Anl till att jag är vaken och uppe är att jag ringt Fia i morse, redan kl 6, bara för att säga godmorgon innan hon drog iväg till sin häst och sitt jobb i sin stad.
Tomheten efter henne här i Kalix är enorm, åh hjärtat om du bara visste.

Jag skrev igår att jag skulle sola, de gjorde jag oxå, med besked
Är rosa både här och där på diverse ut skjutande kroppsdelar. :-)
Nå väl, ska man bli fin får man lida pin.
Jag jobbar em skift i dag oxå, på fm ska jag åka till kulturskolan där Sanna är och spelar in en skiva i dag. Lovade henne att titta in.
Sedan blir de väl den vanliga prommisen med Mozze innan dagens allvar tar vid.
I kväll spelar Luleå mot Skellefteå, bara så ni hockey intresserade är medvetna om de. Håll tummarna för hemma seger!!!!

Inga kommentarer: