fredag 20 februari 2009

Någon timma senare...

Dagen har tagit fart, skjutsat barnen och sitter nu här vid datorn. Frukosten har jag hoppat över i dag igen. Nu får jag skärpa mig.
Ska koka en kopp te, de värmer gott.
Är hemma från jobbet i dag oxå. Ja jag vet har inte nämnt här att jag är sjuk, det är liksom ovesäntligt(förkyld med feber)De har känts oviktigt.

I kväll kommer Sofia och Mattias hit från Umeå, underbart!!
Vi firar Sofias födelsedag i efterskott med familjemiddag för dom som har möjlighet att komma. Trerätters middag, beställd av Födelsedagsbarnet själv.
Tur att lillasyster hjälpt mig att förbereda.

I morgon blir de en hästarnas dag, både russridning för de små och fullblodsridning för den stora. Vi ska nämligen åka och hälsa på Sofias egen häst i morgon, hon är otroligt vacker. Jag ska lägga ut bilder på henne i morgon. Ett mörkbrunt fullblods sto. På Söndag då Sofia och Mattias åker ner till Umeå tar hon hästen med sig.
Nu känns de verkligen vill jag lova.

Inga kommentarer: