söndag 22 mars 2009

Jag och min "man" är lika giftiga...

Fick detta via Mailen av en kompis igår
Min Sambo och jag är skorpioner båda två.








När två Skorpioner träffas skapas en vildsint tumult av intensiva känslor.
Båda är besatta av varandra, de rusar iväg i kärlek, sex och romantik och håller galet tempo. Den intima relationen är het men i motsatts kan även dispyterna bli mycket hårda och känsliga. Detta förhållande kan gå åt två riktningar, antingen blir det den finaste sak eller blir förödande för båda parter.
Det bästa med relationen är den starka kärlek de kan känna för varandra.
De båda är målinriktade och deras gemensamma styrka gör dem till en makalöst och oövervinnlig duo.
Fullständig hängivenhet borgar för att förhållandet kommer att hålla mycket länge.

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Det låter som en farlig kombination! :-)

Kika in till mig - jag har en tävling på gång!

Kram Maud