söndag 29 mars 2009

Ligger vaken ....

Godmorgon världen! Vaknar tidigt även idag söndag. Klockan är nu 7.30 och jag har legat och snurrat i sängen i snart två timmar. Då jag inser att sömnen inte vill infinna sig sträcker jag mig efter min mini pc som jag hade stående på sängbordet. Min allra käraste sak som min sambo gett mig för någon vecka sedan. Säkert har ni sett bild på den här i bloggen tidigare. Röd och "söt", ett mycket bra köp måste jag tillägga,väldigt bra och smidig att ta med vid behov.
Värken i min käke efter tandläkarbesöket är fortfarande kvar, troligen därför jag inte kan sova.

I går var vi och träffade "mozzes" bror i Hedenäset, så roligt att se ett kullsyskon.
Wille som han heter är väldigt lik "mozze" men lägre. Jaaaa kära vänner, det går att vara lägre än Mozart utan att magen tar i marken. Broder Wille var väldigt lik en tax. Mozart är mer lik en "limpa" i kroppen.

Söndag, vilo dag. Visst är de så? Jag tror inte jag har så många måsten. Svärmor ringde igår och undrade om vi följer med och fikar i ok-vargens klubbstuga i dag.Dom har visst kaffe servering där, så jag gissar att de kommer att stå på programmet i dag.

Nu rör min sambo på sig här brevid mig och hans kroppsvärme gör mig kramsugen, ska gossa ihop bredvid honom en stund innan dagen tar över,,,,, hej hopp!!!

Inga kommentarer: