lördag 14 mars 2009

Sura tonåringar...

Lördag morgon och ledig helg, ska de inte vara skönt att vakna då?
Jag känner mig mest irriterad i dag. Sonen ska iväg till sin pappa med buss för att sedan åka med honom på is racing i Morjärv.Bussen går 8.15 och unge herr J hade fortfarande kl 8 inte behagat att stiga upp. Han hade dessutom lovat att väcka oss. En sådan tur att vi var vakna. Min sambo gick upp och väckte honom, en seg kille släpar sig upp. Jösses vad less jag blir, ska man behöva driva på tonåringarna även när dom ska göra saker dom själva vill. Skulle vi inte göra de skulle han vara hemma och skrika och gorma. Föst tänkte jag skriva här att jag blitt trött o ledsen, men de är ta mig tusan inte sant.Jag blir fly förbannad inombords och det dunkar i huvudet. Nu åkte dom iväg, bussen går på 7 minuter, hoppas dom hinner. Då är min dag räddad från grabbigt tonårs raseri.

Inga kommentarer: