tisdag 31 mars 2009

Uppe före tuppen.

Klockan är kvart över åtta, jag sitter med min lilla röda vid köksbordet. har varit på morgon sim på sportcity. Väldigt skönt. Sanna är hemma från skolan i dag oxå, det var tyvärr inte åksjuka.
Lilla fröken har magsjuka. Ute ät vädret grått, men riktigt skönt. Endast -1 grad.

I går kväll var jag och min sambo och tittade på festlokalen för bröllopet. Fint och trevligt. Men de visste jag redan innan. Det som känns lite stressande är att man hyr lokalen från 12 ena dagen till 12 andra dagen. Hur vi ska hinna fixa allt innan kyrkan vette 17. Det är stressigt att gifta sig då man inte lejer bort allt runt i kring. Det löser sig säger min sambo.... jooo jag vet säger jag.....hmmmmm...undra bara vem som oftast ser till att "de löser sig" ;-)

1 kommentar:

Sofia sa...

Säkert dotter som jobbat med bröllop! ;)