tisdag 14 april 2009

April väder.

Vädret är verkligen ombytligt i dag. Ena stunden skiner solen sedan vänder de och blötsnö trasar till marken. De är inte skönt ute heller rå fuktig luft och blåsigt.
Fast jag har lust att ta på mig och gå ut en stund i alla fall. Bara för att "få luft".
I em har jag varit på samtal i sonens skola. Ett positivt samtal, grabben tycks ha vaknat och förstått att de är hans framtid de gäller.Skolgången tidigare har varit lite si och så.
I övrigt har dagen mest bara gått,mamma och pappa har varit här på besök.
Middag i dag bestod av pizza, väldigt slött men enkelt.

Så tragiskt de låter i min blogg, inga roliga tankar eller humoristiska uttalanden. Bara trist babbel om vardagens bestyr och dagens middag. ;-) Du K förstår vad jag menar eller hur ;-)

Min blogg kunde nästan vara som ur en kos dagbok, har ni sett de på tv med era barn?
"Den 10 november. Vaknade. Åt lite hö. Två strån som fanns kvar. Tittade på Majros. Hon stod kvar på sitt gamla ställe. Tittade på Örsvart. Hon stod kvar på sitt gamla ställe. Regnar ute. Blir mjölkad. Det känns ju rätt skönt. Så mockade dom. Fick mat. Åt. Blev mjölkad. Åt. Somnade." .....osv

Inga kommentarer: