söndag 12 april 2009

Att orka blogga...

De är inte alla dagar man orkar sätta sig vid datorn och skriva. Det liksom tar emot.
Min påsk har inte riktigt varit som jag hoppats. Jag har varit sjuk några dagar. Och inte förkyld eller så. Jag har fått akut jätte högt blodtryck och enorm hjärtklappning. I går Lördag tillbringade jag större delen av dagen på akuten på sjukhuset. Nu har jag fått medicin, hjärtat slår saktare men trycket i huvudet är kvar.. Nu då jag även tagit två alvedon känns de lite lättare. Min kropp är troligen väldigt stressad. Dels är de mycket på jobbet och sedan har jag mycket tankar annars oxå som får mig att känna oro och stress.
Hoppas att medicineringen bara är tillfällig, att jag får sluta med den då jag lärt med hantera stressen i kroppen.

1 kommentar:

Eija W sa...

Krya på dig..