tisdag 7 april 2009

En vanlig Tisdag i en vanlig Ewas liv.

Sitter och halvtittar på Äntligen hemma och skriver på min dator samtidigt.
Har jobbar till halvfyra och sedan bara varit hemma. Jag har inte gjort nått speciellt alls, bara tagit den vanliga svängen med dammsugaren osv. Jag är trött till tusen.
Vid fyratiden väcktes vi i morse av att Wilda (katten) rev ut en trägrind som vi lutat mot dotterns dörröppning så Mozart inte skulle gå in till henne på natten. Det small i golvet rejält.
Jag blev riktigt rädd. Fick fundera ett tag innan jag förstod vad som väckt oss. Efter den "tankestunden" var jag klarvaken,kunde inte somna om.
Och inte gör de saken bättre att jag inte somnade förän efter tolv heller. Nu i kväll blir de tidig kväll tror jag.

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Ja skulle jag våga sätta mig isoffan somnar jag direkt - som jag längtar efter Påsklovet!

Och vad jag skall sova.

Tur att vi inte har katt - sonen önskade sig en RÅTTA!!!

Men det har han glömt nu - tack och lov.

Kram Maud