onsdag 29 april 2009

Månaden har gått fort...

Snart är de 1 maj, April månad har rusat iväg. Trots att jag varit borta från jobbet halva månaden. Det har varit en skön och men välbehövlig vila. I dag har jag varit och fått min dygnsmätare för blodtrycket. Så nu sitter jag här inlindad i sladdar och snören.
På en timma har jag ett möte inbokat, i em har jag och Sanna stallet. Vädret ät ombytligt, ena stunden strålar solen och i nästa stund hopar sig fula moln och det ser ut som om det skall bli regn. Jag tror att det bara blir pysseldag i stallet i dag. Ridnig hinner vi med under helgen. Det är så besvärligt då jag har alla dessa sladdar på mig. Jag känner mig bunden. Inte upplagd för några raska promenader precis.
I morgon är de Valborgsmässoafton, majbrasa och korvgrillning brukar höra den dagen till.
Vad vi skall göra vet jag inte, vi har inte planerat något. Jag gissar att min sambo jobbar 1/2 dag. Och själv är jag ledig t.o.m 3 maj så vi har alla möjligheter att hitta på något trevligt.

Inga kommentarer: