måndag 20 april 2009

Måndag morgon med ett leende på läpparna..

Vaknar då min sambos väckare ringer, trots att jag är sjukskriven kliver jag upp med honom, gör mig en kopp te och då han åker till jobbet plockar jag fram DEN..
Min kära lilla röda dator, några klick.och vipps är jag ute i cyberspace
Klickar mig fram bland mina favorit sidor, de sidor jag läser kontinuerligt
Bland dessa sidor är min dotters blogg http://idamariasofia.blogg.se/
Hennes kvällsinlägg i går får mig att le: "Imorn börjar mitt och Sandras nya liv (undrar hur många gånger jag sagt det?). " Är hennes första rad.
Tjejerna satsar på beach 2010, dom ska bli nyttiga och börja träna mer.
Ojj ojj ojj säger jag bara, den som ändå kom i era kläder.
En gammal tant som mig får satsa på Bitch 2009 i stället, eller varför inte fundera på vem som blev korad 2008. Borde inte jag ligga rätt bra till där oxå, nå väl... 2009 här kommer jag...;-)

Inga kommentarer: