söndag 31 maj 2009

Dagar som gått..

Fredag åkte mina barn till sin pappa på en annan ort, tre veckor med barnen har gått fort. Nu är de tid för "pappa veckor"
Jag tycker det är jobbigt att vara utan barnen, de är tur att jag ser dom nästan dagligen trots att dom är hos deras pappa.
I morgon ska vi ta en sen morsdagsfika på Lyktan, något som inte blivit av i dag. Helgen har gått fort. Har jobbat. Två bra arbetsdagar, 5 timars pass. Lördag fm och söndag kväll.
Vädret har varit strålande både Lördag och Söndag. I går kväll grillade vi, drack goda drinkar och sjöng singstar. Några vänner tittade förbi och det var riktigt trevligt. Vi var även en sväng på hela huset gungar, men det var inte riktigt nått för oss. Min sambo börjar bli förkyld och jag var inte så sugen på att gå ut så vi gick hem tidigt, redan före ett. En mysig kvällspromenad hem, försommarnatten var underbar. Hemma kröp vi ner i sängen tätt ihop.
Vaknade tidigt i morse pigg och utvilad, steg dock upp sent. Morgon mys är de bästa som finns och ingen morgon är tillräckligt lång, det hinner bli förmiddag ofta innan vi intagit frukostbordet. Stallet har vi hunnit med oxå, men där var inte mycket att göra i dag. snälla Madde som hade stall jour hade fixat de mesta. Gullig och snäll tjej!!

1 kommentar:

Madde sa...

Tack så mkt ;)