söndag 17 maj 2009

Sommar...

Sommaren är här!
Underbart härligt.
Syndbara att jag inte är ledig och får njuta av värmen.
I dag har vi + 18 grader i skuggan 8 på morgonen.
Underbart, och de får gärna hålla i sig oxå, i fyra månader minst :-)
Jag jobbar lyckligtvis bara halv dag, så jag hinner få min beskärda del av solen.
Melodifestival i går, jag såg inte spec mycket av den. Jag är ingen melodifestival-fantast.
Även om vissa tror de för att svensk schlager (hur stavas de) äter sig in i min hjärna och jag kan de flest texter

Min minsta eller kanske heter de yngsta dotter nu då hon faktiskt snart är tonåring var den som härdade ut längst vid tvn i går kväll, ja faktiskt så länge att hon blev kvar där. Då jag steg upp i morse låg hon så sött nedbäddad i soffan med täcket på sig och sov. Mysigt säkert, tror nästan hon hade planerat de ;-)

Vinnar 2009 blev Norge, grattis Norge!! Norge som även firar sin nationaldag i dag, jag gissar att dom firar lite extra.

Nu kallar verkligheten på mig, min rast är över. Räknar timmarna till jag slutar... over and out/Ewa

Inga kommentarer: