torsdag 11 juni 2009

Skolavslutning x 2

Nu har mina barn sommarlov, så skönt för dom.
Sonen fick sitt slutbetyg för klass 8 i dag. Förbättringarna blir fler och fler.
Duktigt jobbat killen...
( Sikta mot stjärnorna, upp i det blå...försöker du riktigt så ska det nog gå)

Mys-fika på stan med barnen och deras fina pappa. Trevligt!

Nu sitter jag här hemma och väntar på att tiden skall gå, snart ska jag ta en kaffe med Kia the best! ;-)

I går var jag och min sambo och träffade prästen inför bröllopet. Valde kyrkomusik osv, fick träna lite oxå på den fras vi måste kunna utantill.
: Namn....Jag vill älska dig, dela glädje och sorg med dig och vara dig trogen tills döden skiljer oss åt.... fina ord, starka... stora....

Kanske man i dagens samhälle skulle ändra löftet lite, för de man lovar ska man hålla har jag fått lära mig ;-)
: Namn...Jag vill äska dig, dela glädje och sorg med dig, försöka vara dig trogen och må inga tråkigheter skilja oss åt....

Inga kommentarer: