onsdag 15 juli 2009

En blogg ska man skriva i...

Jag sitter på jobbet, vi har riktigt lugnt och jag passar på att kolla självservice osv..Typiskt fel på lönen, min övertid har inte betalats ut som den skulle...
Jag jobbar kväll, till 21.30. Ute har det varit solig och skön, jag dottern och hennes kompis har tillbringat dagen vid havet. Jag solandes och flickorna har badat. På väg hem mötte vi regnet och åskan. Mysigt men jag fick tyvärr inte se några blixtar. Hörde bara mullret i bakgrunden långt borta. Efter mitt arbetspass i kväll hade jag och K tänkt oss en sväng på sommarpuben. Men jag vet inte, då solen gick i moln tog den mitt humör med sig. Så jag åker nog hem till familjen och sängen...snark!!!
(Har fått påpekan att man inte får blogga på arbetstid, de var fel av mig!!
Men får man röka var 20 minut då???
Vad tusan kan man göra på mitt arbete då man inte har nog jobb en kväll, och i hela 3 minuter som de kan ha tagit att skriva dessa rader)

1 kommentar:

Eija W sa...

Jag satt på jobbet när det åskade som mest och hemma hade det varit rejäla knallar:-)