torsdag 9 juli 2009

En torsdag i juli

Här sitter jag vid datorn, har bakat i em, yngsta dottern fyller år i morgon och kalas med familjen vankas.
Trevligt! Hon fyller 12 år och blir en stor flicka. Tonåren närmar sig, ska jag oroa mig eller? Tycker jag ser lite tendenser redan:-)

Vi har haft underbart härligt besök i några dagar. Min kära kompis Ninni och hennes son har varit här några dagar. Ninni var tidigare gift med MIN MANS (känns ovant att skriva så) bror, så dom hör liksom till familjen.

Vi har pratat, skrattat och tjorvat. Bara myst på. I går hade vi en liten mini fest, sjöng singstar och spelade spel... himmla roligt.
Sedan visade vi N & J Kalix nöjes liv. Sommar pub... trevligt.
Lite nostalgt för N som har bott här i Kalix för länge sedan.
Så klart var min Kia med oxå, annars hade de inte gått....

Nu vankas de mys och tv-tittande. Darling ligger och kurar och har ropat på mig flera ggr. Så jag slutar skriva nu och skyndar dit.... Är så lycklig...!!! "suck"

1 kommentar:

maria sa...

du har en fin blogg :)