måndag 27 juli 2009

Så är de då måndag.

Ännu en ny vecka!
Jag har haft en skön helg, njutit av vädret. Solat och försökt hämta krafter efter mitt halsfluss il. Penicilinet verkade fort och lördag morgon kändes det som att livet var som vanligt.
Jag friskanmälde mig till jobbet och tänkte HURRA!!!!, "Vad jag är bra!! "
Men lyckan var kortvarig, nu sitter jag här igen, sjuk redan innan jag hunnit tillbaka på jobbet. De känns nästan pinsamt. Ännu ett läkarbesök väntar, min kropp vill mig inget gott just nu ser de ut som. Nå väl bara jag är frisk innan vår nästa resa på några veckor... Hoppet är de sista som överger en...

1 kommentar:

Jessan sa...

Oh vad jag tycker synd om dig vännen. Igår hade jag jätteont i halsen och tänkte direkt att Ewa smittat mig genom telefonllyren men det gick över. Hoppas du kryar på dig snart! Kram kram