torsdag 30 juli 2009

Underbart mysigt!!

Hemma igen efter en super skön dag i Luleå, varmt, för varmt för shopping.
Men nog lyckades yngsta dottern linda mamma runt lillfingret och handla en hel del. Det är så roligt då hon börjar bli stor (12år) Hon vet vad hon vill, har bra klädsmak och har börjat handla smink. De är roligt och jag låter henne hållas. Jag kommer ihåg hur de var då de stora flickorna var i samma ålder.
Att jag dessutom har mycket bättre ekonomi i dag än förr gör de dessutom lätt.
Och visst hann vi även med de viktigaste av allt...äta Langos..mums!!!

Efter Luleåsvängen var jag och lämnade av S hos hennes pappa. Där blev jag sittande länge och bara pratade. Han har de så varmt och hemtrevligt. Kan inte förklara, man känner liksom lugnet där. Tittade på hans "odlingar", majs, tomater,gurka osv...ojj vad de växer. Och majsen den är jag riktigt imponerad av.

Ja och nu är jag hemma..hemma i tystnaden... de är 8 dagar till barnen kommer hit, 8 hemska dagar. Saknar dom...längtar mig tokig...
Här är de ingen som stökar nu.. skorna står radarätt på skostället i hallen.. allt är undanplockat...bor någon här? Jo då de talar blommorna om att de gör, dom är de enda som skräpar ner .... Tänk att man kan sakna stöket så fruktansvärt.

Inga kommentarer: