tisdag 4 augusti 2009

Efter viss tvekan...

Så fortsätter jag min sjukskrivning som läkaren hela tiden rekommenderat, väntar på tid till reumatologen. Samma visa som förra året, fast denna gång säger min man att han SKA med, för jag är aldrig så besvärsfri som då jag är hos läkaren. Mina blodprover var inte alls bra vid senaste besöket fick jag besked om, så de är bara att gilla läget.
Nu tänker jag inte skriva mer om min sjukdom här, bara så de som tar åt sig vet ;-)
Jag tänker skriva om de som gör livet värt att leva, guldkanterna i vardagen, lyckan om att få leva...njuta av livet och vad de har att ge. Trots ALLT!
För jag tänker nämligen inte sluta vara mig själv för detta...
Kram till J för dina ord, jag bara längtar så till ni "flyttar hem".

2 kommentarer:

Eija sa...

Det är bra. Fortsätt att skriva som du gör om allt och inget..Det är det som gör bloggen läsvärd.

Det finns alldeles för många som inte kan se det fina i livet och bara klankar ner på andra :(

Anonym sa...

Klart du ska skriva "bra skit", det är ju det som retar folk utan liv ; ) Jaja jag har inget liv, men jag retar mig bara lite... hahaha

/Cute but veryveryvery pshyco ; )