tisdag 18 augusti 2009

I morgon är en annan dag...

Ja inte bara en annan dag, det är Onsdag oxå. Och jobbar-dag.
Jag ska avbryta min sjukskrivningsperiod och gå tillbaka till jobbet.
Hur de kommer att gå vet jag inte, men jag vill verkligen försöka.
Jag är less att gå hemma, och att få arbeta betyder mycket. Tider att passa, en uppgift att fylla.
Som ni alla läsare vet gruvar jag mig pga en persons dåliga uppträdande att gå tillbaka till min arbetsplats.
Men de stoppar mig inte, jag brinner verkligen för de jag gör, och vet hur stor nytta jag gör på min arbetsplats. Den belöning jag får i form av lovord från mina "vårdtagare" är till stor glädje.
Och den glädjen kan INGEN ta ifrån mig, inte ens du som sårade mig och trampade på mig!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till, det kommer att gå jättebra! =)

Eija sa...

Hoppas det går bra att börja jobba igen. Jag håller tummarna:))