onsdag 12 augusti 2009

Och de är bara regn hos mig...

Men jag älskar oväder så för mig gör de inte så mycket då jag får vara inne och kura.
Sänder en tanke till dom som måste ut i detta ösregn.
Men som vi alltid sagt då jag jobbade inom barnomsorgen det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder...

Jag har liksom tappat blogg-lusten då jag vet att personer anv min blogg till elaktförtal osv. Jag trodde först att jag bara kan strunta i de, lämna de åt sidan och fortsätta vara mitt vanliga jag. Men tyvärr inte. Jag är förolämpad förorättad och förtalad å de grövsta. Känner mig misshandlad och känner att någon inkräktar negativt på mitt privatliv.
Så vi får se vad det blir av denna blogg. Nu återgår jag till min vardag som tyvärr inte är så spännande just nu pga sjukdom

2 kommentarer:

Anonym sa...

Går det att sätta lösenord?
/K

Eija sa...

Det går att sätta lösenord så att ingen förutom dom som du har godkänt kan komma åt och läsa:) Fast då vill jag vara en av dom...
Många kramar fr Eija