tisdag 22 september 2009

Cruella de vil....

Cruella de vil, cruella de vil, den ladyn är iskall, det känner vi till, en elak dam med hjärta som står still, cruella, cruella är giftig som en spindel när hon vill.......
Är hemma på lunch, fisk och potatis... har rast 30 min till o hamnade här vid datorn.
I dag har jag fått mina farhågor besannade, jag har sett Judas Iskariot i ögonen, dock i kvinnlig tappning. Eller ska vi kanske kalla henne Cruella de vil, funderar....
Stackars människa, att hon är speciell är ingen tvekan men så urbota dum som jag nu vet att hon är trodde jag faktiskt inte!!
Extra roligt är de att skriva de här för hon läser min blogg som om de vore en bibel....hahahahahaaa.
Min tolerns nivå är ofta rätt hög, sällan jag säger till en person jag knappt känner mer än genom yrket att hon är absolut helt slut i huvudet, i dag har jag gjort de. Spontant utan att tänka efter,
och vet ni de känns bra!!!!!!

1 kommentar:

Eija sa...

Heja Ewa.. Fortsätt att skriva..
Många kramar fr Eija