måndag 26 oktober 2009

Jag har bara regn hos mig...

Måndag morgon, slutet av oktober. allt är grått, grå, grå, grå, grå...
Tom jag har på mig grå mjukisbyxor och en huvtröja i grått...mysklädd sitter jag här vid datorn.
Jag är ledig i dag måndag, ska pyssla på här hemma och senare cykla till sportcity.
Det är länge sedan jag skrev i min blogg, varför förstår säkert endel. Om inte så kan jag ju säga de. Jag gillar inte då de jag skriver vänds mot mig i elakt syfte. Så nu var de avklarat, jag har fått ett tiotal mail från personer som undrat.

Jag längtar efter vinter och snö nu, denna blöta tid är så jobbig då man har djur. Sand dras in med hunden. som tyvärr är lite borstskämd med var han ligger. Och nu är inte de så roligt.
Visst är de skönt, dagar som i dag då jag inte behöver gå ut, kan kura inne, bara vara, elda i spisen...titta på eldens flammande lågor, linda in mig i en stor gossig filt med en kopp te och se på tv...De är vad jag ska göra till kl 14.00, sen blir de träning.

Inga kommentarer: