torsdag 26 november 2009

Änglar och Demoner...



Jag kan vakna mitt i natten med hjärtklappning, tankar på en fruktansvärd upplevelse på jobbet sliter i mig. De är något jag håller för mig själv. Men i drömmarnas värld, då styr jag inte. Då är jag tillbaka till de jag varit med om. Jag sover dåligt, tänker mycket, funderar... kunde jag gjort på något annat sätt...och varför...
Trots mångas uppbackning dagarna efter händelsen känner jag att jag borde handlat annorlunda. Jag är rädd stundvis...rädd att få uppleva nått liknande...
Någon stålkvinna är jag rakt inte. Undra om de är alla mina tankar och min dåliga sömn som fått min kropp att reagera med ett "bakslag" De slog mig i dag...
Psykisk-stress kan ha den reaktionen. . . . . .
Tur jag har min fantastiska man att prata med, en person som stöttar och tröstar... en famn att vila ut i ...

1 kommentar:

Eija W sa...

Det verkar som att det är på nätterna man avverkar dagen.. Hoppas du kommer över upplevelsen snart..