torsdag 21 juni 2012

Sommar sommar sommar

Dagen före midsommarafton, graderna är inte många ute. Hur går de med de meteorlogerna lovade för någon dag sedan. I morgon ska vi ha finast väder i landet?  De tror jag inte på, och de är inte konstigt. Då graderna knappt är mer än tio och jag fryser innomhus. Nä kära gud, nu får du förbarma dig över vårat klimat. GE MIG SOL OCH SOMMAR!!!!!!
I morgon har jag fullt upp, jobbar 7-16 ca. Och de är som sagt midsommarafton, må vara de då.... jobba och tjäna stora kronor är inte fel :)   Då jag slutar blir de storfix i "ladan"   Vi ska ha middag där på Lördag och björkar ska hämtas, midsommarstång som ska göras inne i ladan av en pelare ska fixas, vi ska plocka blommor och blåsa ballonger till vi blir blå. Ett roligt pyssel. En tokig ide att bygga om ladan till ett sommarrum, men vad gör man då sommarvädret är osäkert. De kommer att bli så fint och då vi sedan drar upp stora porten ner mot innerfjärden och har vattnet och grönskans prakt som utsikt och kan avnjuta en midsommar middag kommer livet kännas bra underbart :)

Inga kommentarer: