torsdag 13 december 2012

Nu är de kväll.

Efter en väldigt trevlig dag konstaterar jag att de är kväll. Vi har precis kommit hem från ett gott julbord som vi avnjöt på Hotell Valhall. Jag är trött, ska strax göra mig färdig för natten och krypa ner i min sköna säng. Var bara tvungen att sträcka ut mig en stund och känna att jag är hemma. Hemma i lugnet med mina lurviga vänner. I morgon är de fredag. Mina planer är inga, jag ska bara vara. Vila, de säger kroppen och knoppen att den behöver. Är lite sjösjuk igen. Men de får jag dras med ett tag verkar de som. Julgranen hade vi tänkt klä i dag, men timmarna har inte räckt till de. Vi har prioriterat att umgås. Granen får sina kulor en annan dag, de blir jul i alla fall :) känner mig nöjd med dagen i dag och med de säger jag: GODNATT

Inga kommentarer: