fredag 25 januari 2013

Fredag!

Godmorgon kära vänner. Här har ni mig. Efter någon dags tystnad har jag återuppstått:) Har haft en rejäl formsvacka med otrolig värk. Men idag vaknade jag och kände redan innan jag börjat röra mig att de nog är bättre. Härligt. Alltså möter jag helgen med ett leende. Den sedvanliga fibergröten är intagen, och jag erkänner..,., jag har lagt mig i sköna mjuka sängen igen. Tänkte faktiskt titta på en film. Bara vara. Visst låter de vettigt :)
Jag är fången här i Ryssbält, vår ena bil har gått sönder och vi har inte verkstadstid förrän i februari. Typiskt! Nå en "olycka" kommet sällan ensam. Oturen har haglat över oss senaste tiden, men de är så med livet ibland. Maken fick för övrigt sitt uppsägnings brev igår. Han har jobb till 24 april. Företaget han jobbar på går otroligt dåligt just nu. Men mycket kan hända innan 24:e april. Och något säger mig att de löser sig :) Ja som sagt, fredag i dag. Härligt familjen är ledig i morgon. I kväll kommet Joakim och Angelina hit. Härligt att ha dom här:)
Vad mer bjuder fredagen på?!! Jo Skellefteå - Luleå matchen som i kväll skall ses på lilla hotellet. Ja inte så mycket för matchen då, Kia och jag får några timmars tjej snack då maken tillfredsställer sig med hockey.
Så med dessa ord önskar jag er alla allt de bästa. Ha en bra dag ;)

Inga kommentarer: