söndag 29 september 2013

Ber allra ödmjukast om ursäkt

Jag har roat skrattat åt mail jag fått från den person jag nedan skrev att jag var väldigt "arg" på.
Mail jag först valde att lägga ut här i bloggen, men efter att funderat och grunnat lite även tagit bort. Inte vill jag smutsa min blogg med den personens ord.

(Så jag ber allra ödmjukast om ursäkt för att jag visade dina A4 långa mail med små söta knorrar för allmänheten. Nu tror jag ju iof inte så många hunnit läsa dem, sidvisningarna har mest gått till dig en å samma person ;)   )

Jag har funderat lite på hur någon orkar skriva långa mail med valler, förklaringar som inte håller. Och sedan sitta och tro på de orden själv, stackars sjuka ...

Nå de var ett blad i livet, går vidare som om inget har hänt....för vad tror "HEN"   ;)

Inga kommentarer: