fredag 25 oktober 2013

Fredagsgung:/

Fredag, huvudet gungar. Golvet känns ostadigt. Magen mår illa.... Jag måste få i mig något. Känns som att jag inte orkar gå in i köket ens:(
Jag tog nyss min tablett mot illamåendet, hoppas de lättar fort. 
Ute är de fruktansvärd ishalka.
Jag gissar de regnat hela natten. 
Jag ska tvinga mig igång snart, försöka leva som vanligt. Städa, bädda handla och fixa en mysig middag till maken kommer hem. 
Mexikansk chilli med gräddfil och sallad står på menyn. Har ätit de hos John o Paulina en ggn och nu ska jag kocka. 
Konstigt att jag ens ids tänka på middag då de känns på detta vis. Men jag försöker tvinga mig till ett så normalt liv som möjligt. De är viktigt med rutiner då man är sjuk, annars är de lätt att man känner efter och blir sämre än man är. 
Önskar alla en trevlig fredag, de hoppas jag att få:)

Inga kommentarer: