lördag 12 oktober 2013

Lördagkväll

Varför blir helgen sällan som man hoppats? Jag är trött och mår illa. Har knappt orkat förflytta mig mellan rummen här hemma i dag. Jag är så klen så klen så klen, riktigt jävla dålig. Hur ska jag orka med denna behandling. Spelat spel på telefonen och tittat på film hela lördagen. I kväll har vi skjutsat Sanna till Lotta, hon ska sova där. Det var skönt att gå ut genom dörren faktiskt. Men hemma stupade jag i säng igen. Så tråkigt att jag inte orkar, spec i dag. Albin är här på besök och de hade varit roligt att hitta på något bus. Tur han och morfar kan roa sig ändå. Nu har jag duschat och lagt mig under täcket, mina ben är så svaga, jag vill gråta. Vad är de för jävla gift jag sprutar in i min kropp. Kommer de att vända?!!! Jag som trodde de skulle gå bättre å bättre, men nä lätt ska de inte vara:(

Inga kommentarer: