måndag 21 oktober 2013

Vinden vände....

Vad händer? Nu förstår jag inte? Vad är detta?!!
Senaste veckorna har jag mått så bra, min värk har börjat ge med sig. Har fått tillbaka rörelseförmåga i leder som tom läkaren sagt var " förstörda". Tänkte att jag fått mirakel medicin i mina veckosprutor. Men så är de inte fick jag bittert erfara igår kväll.  Jag satt på nedervåningen o tittade på solresor. Drömde mig bort och längtade iväg till okända varma platser. Klockan närmade sig åtta och det var tid att gå en trappa upp för soffmys och solsidan. Jag reser mig, men vad är detta... Benen vill inte de jag vill. Dom är stela och smärtan då jag tvingar mig en trappa upp är obeskrivlig. 
Där uppe kommer värken i fingrar, i mina handleder. Inom loppet av en halvtimma är allt tillbaka!  Jag vill gråta, ok jag faktiskt gråter lite. Det gör ont såååå ont.
Om du haft fruktansvärd tandvärk någon ggn då kan du ana smärtan. Konstant värk i rygg, händer, underarmar. Knäleder. Så nu är de bara att peta i sig smärtlindrande tabletter igen. Åh jag orkar snart inte med detta!!!!

Inga kommentarer: