lördag 9 november 2013

Nu pustar vi ut.

Precis hemkommen och middagen puttrar i ugnen, jag kastar mig på rygg på sängen. Skönt att komma hem, kattungarna strutsar runt mig. 
Söta små liv. 
Wille mitt barnbarn skulle älska att leka med dem, han var storm förtjust i förra kullen. :). 

Jag känner mig glad, dagen har gått rätt bra, vi jobbar bra ihop jag och maken. Han är fantastisk :). Vi fixar de på två verkar de som. Det är ingen fara att barnen jobbar mm 

Fast mamma o pappa flyttar till en likvärdig lägenhet ryms inte allt, vi måste sälja en hel del saker. Dom har bl.a. en söt teak byrå som jag gissar måste söka ny ägare. 

Min dotter Sofia älskar teakmöbler och kanske vore de något för henne. Dom har även en cool lampa som skulle passa hos henne :) ommålad då dvs. 

Nä nu luktar maten gott, den är klar. 
Så jag säger hej då för nu.


Inga kommentarer: