lördag 14 december 2013

Lördag i moll

Jag är trött, ledsen och besviken.
Fick mig en känga av dåligt alkoholsinne i går kväll/natt. 
Fick höra både ett och annat som sårade mig. De gör så ont då de är av någon som man tycker om. 
Jag har en stor klump i magen i dag, vill bli av med känslan. Önskar jag inte tog så illa vid mig som jag gör.
Självförtroendet har fått sig en ordentlig smäll. 
Säger "rätt" person fel saker gör de väldigt ont. 
Önskar jag kunde skriva ordentligt om min sorg och besvikelse, men måste avstå då de är inom familjen och privat.
Suckar tungt och försöker skaka av mig känslan. De ska bli en bra dag i dag!!! Ev ska jag o Sanna åka till Storön o fotografera. Hon har ett skolarbete att göra. Om inte så tror jag att jag åker in t Kalix 
I morgon tänder vi tredje ljuset och njuter av ännu en advent.  
Juletid är mys tid. (Pepp pepp pepp)

Inga kommentarer: