söndag 9 mars 2014

Njuter

Massor med ljus, tv en kopp te och tystnad och lugnt hemma. Bara jag och de håriga. Maken är i Boden till i mitten av veckan. Och ärligt så njuter jag. Inte så att jag vill att han ska vara borta jämnt. Men just nu känns de bra. Joakim och Angelina kommer hem i kväll, så helt solo är jag inte. 
De är länge sedan jag bloggat ordentligt. Jag har varken haft tid eller lust. Är helt uppfylld av livet och allt som händer och sker. 
Ska berätta några händelser, börjar med de bästa:  jag ska bli farmor i juni!  
Sug på de ni ;).  Fantastiskt!!!
Joakim och Angelina har fått en fin trea i centralt i Kalix, perfekt eftersom Joakim har sitt jobb där. 
Jag har klart min nya anställning som tillsvidare tjänst nu:).  50% på samhälls Byggnads förvaltningen och 50% som samordnare mot stöd och omsorg. 
Underbart, trivs otroligt bra. Mitt mål har ju varit att få en samordnartjänst och när möjligheten var där hade jag tur. 
Att kombinera arbetstiderna ser ut att fungera, men min önskan så småningom är nog att det ska bli en heltid på antingen ena eller andra stället. 

De är väl de stora som hänt mig senaste tiden. Ja och så har mina fina från lögdeå varit här på besök. Så underbart då familjen samlas:)

Nu ska jag återgå till kvällsmyset.
Ha de gott😘

Inga kommentarer: