måndag 21 april 2014

Fick ett mail i dag.


Nu är de snart ett år sedan vi var på solsemester. Rhodos i maj förra året. Jag kommer ihåg då jag stod där vid planet just innan avfärd hem. Drog in den varma luften i mina lungor, sög i mig de sista vackra. Tänkte - detta ögonblick ska jag aldrig glömma!!
Vi hade haft en toppen vecka, njutit och haft de gott på alla vis på de mest underbara hotell ni kan tänka er. 
Bjuder här på några bilder

Och i dag kom ett mail, 

Nu börjar det närma sig avresa och vi vill passa på att ge dig information och tips inför resan. 

Så underbart!!  Denna gång blir de Kreta, för drygt ett och ett halvt år sedan var vi dit med Sofia, Wille och Daniel.  En resa jag är glad att vi gjorde. Underbart att få resa med barnbarn. 

Denna gång bor vi åt andra hållet från chania sett, i  Kalives. De känns som att de passar oss, vi söker lugnet och de hittar vi i Kalives.
Så Kreta här kommer vi, 31/5 bär de av:)
Denna gång reser vi med våra vänner. Mycket trevligt ❤️


Inga kommentarer: