lördag 19 april 2014

Gladpåsk alla påskmysare

Kuckeliku på er!
Här ligger jag i sängen med datorn på magen. Vaknade tidigt, redan halvsex, sova är omöjligt för mig. Jag kan inte varva ner alls, måste skärpa mig.
Vaknar och tänker på allt jag ska göra under dagen och sedan är de kört. Till viss del beror de nog oxå på att jag somnar väldigt tidigt på kvällarna.


Medan jag ligger här i sängen, lyssnar på hur vinden viner genom den öppna springan i sovrumsfönstret ser jag solen titta fram.  -Godmorgon solen, kommer du för att stanna tro?
Jag trodde dagen skulle bli mulen, men kanske är de inte så.  Gårdagen var fantastiskt skön, solande och njöt av vädret.

Vad dagen i dag bjuder på vet jag inte riktigt, ska eventuellt åka och köpa en födelsedagspresent till Wille som blir tre år 30/4.  Tänkte passa på då jag är ledig.

Men nu, just precis nu ska jag pilla på min make så han vaknar.  Börjar ha tråkigt :)







Inga kommentarer: